Monday, September 3, 2012

Happy Eid Mubarak

Hi, Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin :)
Tahun ni beraya kat rumah je dengan family. Tak balik kampung pun. Malam raya, family pulak holiday kat Perak rumah pakcik. Aku tak ikut sebab malas. Kihkih. Dah janji ngan kawan-kawan nak pergi open house bagai. So selama 5 hari aku duk rumah sensorang dan aku okay. Haha :D Raya tahun ni tak berapa seronok kotss. Tapi tetap bersyukur sebab diberi kesempatan lagi untuk merasa suasana hari raya dengan insan tersayang. Alhamdulillah :)




Untuk si buah hati  : Selamat Hari Raya sayang. Maaf Zahir dan Batin. Alhamdulillah masih bersama awak raya ni. Hope sampai bila-bila la kan. hahaha :D Halalkan makan & minum saya  selama saya bersama awak.(macam dah kawin pulak :p) Thank you for everything. Much Love.