Sunday, October 23, 2011

Sampainya hati..




Tak sampai hati nak tengok sampai habis. Sedih sangat-sangat. Kalau kite yang tengok ni dah sedih menangis nangis ape tah lagi parents budak tu kan. Tak sangka manusia zaman sekarang ni memang dah takde perikemanusiaan langsung ! Memang totally takde lah. Akal ade tak guna ! Binatang yang takde akal pun tak seteruk kau la! Manusia jenis ape ni pun aku tak tw la. Sanggup wat budak yg tak tw pape tu mcm tu. Semoga dapat balasan yg setimpal la !
BENCI KAU LA HODOB!



Semua ni kejam sangat-sangat ! :'(












Semoga Allah mencucuri rahmat keatasmu.
Selamat Jalan ke Syurga...