Tuesday, July 5, 2011

Terasa hati apabila..




Seperti kacang lupakan kulit. Hanya sebab orang yang takde adab cmtu, kau buat kteorang mcm rubbish! Dah senang tross blah kat mereka berdua yang tah ikhlas ke tak dgn kau. siap kutuk kau, perli-perli kau pun kau tak sedar? Sanggup buat fb baru, untuk 'pasangan bahagia' tu, siap perli kiteorg. kau sedar tak ayat kau yang ni "sory gak sbab tinggalkan kowang cam tu jep..aku cyg kowang ngat.kite duk sebilik.snang susah kite same2.aku tak lupe sume tu.mesti kowang heppy gilak en skag ?" sangat memberi kesan yang mendalam kat kteorg. Ucapan pertama untuk kawan cute kau tu dah membuktikan segala-galanya. yup, now aku tahu. mereka berdua tu everything lah untuk kau. tak perlu kot susah- susah tulis kt fb baru kau pasal kteorg lagi. Sangat-sangat tak perlu. patutnye kau dah buang kteorg ni jaohh2. Tross lupekan. Dorang tu susah senang ade dgn kau. kteorg ni selalu bagi masalah je kat kau. Tak payah la nak deactive2 segale. kau block jela kiteorg tros dari fb kau. & tak payah la nak off kan hp kau, sebab kteorg tade ny nak contact kau. Jgn risau, Kteorg tak kan kacaw dah la hidup kau. Kteorg tahu ni yg kau nak. ok, aku tak de masalah. Kteorg sedar kteorg salah sangat2. Aku pun bodoh sebab ikut cakap kau. Then kau marah-marah kteorg & kau nak suruh kteorg minta maaf pulak kt dorg tu. Maaf lah, kalau mintak maaf tapi tak ikhlas tak guna jugaa. Sorry, kali ni aku betul-betul tak bole nak buat apa yang kau suruh.

Lastly, thanks for everything. Aku nak mintak maaf kalau kalau ade buat kau sakit hati dengan kata-kata aku selama ni. Halal kan segala makan minum aku selama aku kawan dengan kau. Semoga bahagia dengan dunia baru kau sekarang. Jaga lah muny & asry tu leklok okey. Jangan nanges nanges lagi, gado gado lagi. Aku faham kalau dorang tade kau leh down gile, taleh hidupp tenang. Ni pilihan kau. Aku tade hak nak halang kau. Lagi satu, kekalkan prinsip kau tu. Betul jugak cakap kau. Salam.



Rindu pulak time-time gile sawan ni. Ahaks :D




Lots of Love