Wednesday, May 18, 2011

Result PSPM 2


Today, result Peperiksaan Semester Program Matrikulasi telah dikeluarkan. memang penuh la budak budak matrikulasi saja yang online. haha. Alhamdulillah syukur. Result aku baik :) setelah berusaha samapikan tido lambt bersengkang mata semua berbaloi. Mathematics aku yang sentiase dapat markah rendah akhirnye dapat juga markah tinggi. yahoo. melompat gembira aku. tu akibat aku banyakkan latihan. sebelum ni memang malas nak wat latihan. haha. Pointer aku pun naik 3++ (rahsie). Alhamdulillah la. walaupun tak dapat 4 flat. hahaha. aku akan cuba kat Univ nanti. Terima kasih kepada pensyarah-pensyarah yang dah ajar aku, kawan-kawan yang sentiase membimbing aku. hakhak! terutamanya BFF aku sendiri, SAIFUL, IQA, PDAH, AIDIL. Jasamu amat ku kenang. Korang tetap dihatiku even dah tak boleh bersua dah sekarang ni. Love you all.

Bagi aku, education tersangat lah penting untuk diri setiap orang. Hotstuff mane sorang tu sekali pun kalau takde pendidikan tak guna jugak. Aku sangat berterima kasih kepade kedua orang tua aku coz mereka dah ajar aku supaya utamakan education dari aku kecik sampai la da besa gedabak sekarang ni. hehe :')