Wednesday, May 4, 2011

game over



sampai hati awak tipu saya. sampai aty awak buat saye macam ni. sampai aty awak. saya sebak sangat sangat bila dapat taw semua ni. saye sangat sangat kecewa, marah, sedih. semua ada. saya tak tahan. saya dah tak sanggup. Allah je taw segalanya. 'sepandai -pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga'. cukup la dengan segala tipu helah awak tu. saya dah mula muak. awak sama je. saya sangat sangat terkilan. tak tahu cmne nk pendam semua ni lagi. saya tak tahan. tak tahan. sebab awak semuanye hancur ! kenapa saya perlu kenal awak dalam hidup saya. kenapa. awak penipu ! dasar penipu ! awak tak kan tahu mcm mana hati & perasaan saya sekarang. tolong jangan kacau hidup saya lagi. aku tak main-main. nasi dah jadi bubur. thanks for everything. enjoy yourself.