Wednesday, November 3, 2010

i love katy perry !






Memang dah lame adore dia. Dia sangat cantik.
Sangat seksi tapi bf i tak bagi i pakai seksi2. haha.
dia cakap kalau nak seksi2 untuk dia je. tak boleh bagi lelaki lain tengok. hehe.
okey la fine. ape la tu kan :p lagi pun i memang tak suka pakai seksi2 pon kat luar. kang orang asyik pandang je sampaikan i x selesa dengan apa yang i pakai. haha
byase2 sudah laa. Hee
i jealous sangat sangat kat Katy Perry ni sebab bf i cakap mata dia cantik .
sumpah jealous okey. tahu la mata i tak cantik :( sob sob
memang tak dapat dinafikan la mata dia memang cantik.
nak mata cam dia boley? hehe