Thursday, September 30, 2010

Fine.





Kawan yang baik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan
kawan baiknya di dunia dan di akhirat di dalam doanya.
BUKAN MENDOAKAN KEBURUKAN DAN BENCANA KEPADA KAWANNYA.
Kita adalah kawan yang baik jika kita faham bahawa
kawan baik kita bukanlah seorang yang sempurna.
Kita adalah kawan yang baik jika kita menjadi
kawan yang baik kepada kawan baik kita.
Bukannya senang nak cari kawan yang baik.
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik.
aku tak perlukan kawan yang tak ikhlas
aku tak perlukan pertolongan daripada kawan yang tak ikhlas.
hanya luaran nampak ikhlas tetapi hatinya tidak ikhlas.
buat apa kan?
terima kasih kerana membuatkan saya tersangat sangat kecewa kepada anda.
dan tahniah kerana anda lah LELAKI petama yang saya pernah benci dalam hidup saya.
Salam.