Saturday, June 19, 2010

Home sweet home

Okay, now da ade kat JB. wuhuuu, lepas jugak dari mak guard yang aku anti gila baby tu. Huh! siyesly, memang banyak sangat cabaran & dugaan masa nak kuar dari matrik tadi. why? haha. act, kteorg x ley balik coz ade majlis perlantikan jadah r tuk wakil pelajar ritu plus majlis penutupan orentasi bagi pelajar dua tahun. Start lam kul 2 untill 5. Tapi aku da pakat ngan geng2 aku nak cabot je an coz majlis tu sume x de sangkut paut ngan aku. haha yeye padahal malas. Teksi sgale dah disetkan. Habes clas lam kul 12, then balik bilik amek barang.

Around 12.15pm kteorg kuar. so, ingat nak redah je kan. tp trpakse gak hadap lembaga mak guard tu ! cis ! Sampai sampai je kat pondok guard puake uw, mula la masalah muncul. oke, aku la orang first yang mak guard tu tibai. Macam biasa memang dye akan cari sgale kesalahan aku. geramacamakunaksepaksepakjesiak. huh. trpakse la kan wat2 hormat sbb dye uw kan org tuwe. wekk! ade ke dy soh aku pakai blouse berkolar. what the fish babe. kat dalam buku peraturan tu tak de pulak cakap soh pakai berkolar2 sgale. aku rase dak2 laki je kot kene. prempuan juz kene pakai baju tutup bontot je. yang dy ttbe nak wat rules sendiri pehal sehh. siap sound2 aku lagi. aku hormat kau ade ke kau hormat aku? pffftt! kire okey kot aku pakai blouse besa2 uhhh! dak dak pakai tudung pakai baju ketat ketat suar skinny ade ke kau tegur? ade ke kau sound? heh! okey huda, stop it! sabar sabar. biase la tu kan. org tuwe tuu. kau kene cool. haha.

Then lepas sesi ngajeng mnganjeng tu dye mintak surat pelapasan pulak dari HEP (hal ehwal pelajar). kalau tak, tak bole kuar. arghhhh, mase tu darah aku memang naik tahap gaban segaban gabannye. budak llaki bole pulak an dye lepaskan. perghh, pilih kasih siak org tuwe ni. okey mase tu naseb baik ade pak cik teksi yang dah lame tunggu kteorg ni hantar kteorg g HEP jap. dgn pantas, kteorg men redah je HEP tu. haha. cam fear factor pun ade , wakakakkk! haaa, mase ni la mase yang paling mencabar coz kene hadap lagi cikgu yang kijammm ni. grrrrrr! roomie aku mase tu bagai org sawan dah aku tengok. haha. dy cakap dy cam nak pecahkan je cermin kat kaunter HEP tu, terjerit jerit cm nak sekeh kpale org. wakakakk. ade ke cikgu tu ckp

" sape suruh awak beli tiket awal?"
dalam hati aku,
" ekkkhh, sape soh bukak kaunter jual tiket kat matrix tu? heh".
then ade lagi. dia cakap
" kan saye dah cakap awal awal tak boleh balik. saye ciap dah tampal lagi knyataan tu kat info center"
dalam hati aku,
" jadah nye ade kat info centre. ingat aku tak pena pegi tengok ke.
pngumuman cket pn tak de.
Tanye kat HEP aritu cakap tak tahu. makan gaji rabun kot dorg ni. ekh, kalis baik kan kau ni ! ''.

Then bole lagi tu bagi kuiz kuiz yang menyakitkan hati, jiwa & raga aku. pergh! lebam hati gua ! memang muka cikgu ni akan tersemat dalam lubuk jiwa aku. tahniah k! hebat sungguh soalan anda tu. erghhh, triple menyampah aku.

SUMPAH

Da settle sgale keje bebal tu, trpakse hadap lagi muka mak guard kesayangan aku tu. peh, muka jeles seyh aku dapat kua. haha. xpe xpe, kte jumpe ahad ni ye mak guard. kat bawah blok tu pikir pikirkan lagi ape kesalahan yang nak diberi kepada saya okey. toksah la bukak lagu industan or dangdut lagi memlm. tension r dgr. haha. k prepare baik baik punya. ahad ni saya nak dengar. haha. check it out :) Da sampai ruma lega cket. fuhhh! boyfie aku pun ade kat jb skrg niy. yey! aku balik, dy pun balik. esok jumpe! hehe. rindunye kat bantal beluk aku ni. haha sengal.



Rindu BUBU. terpakse tinggal dia kejap.
hehe. jumpe si A pulak kat ruma tu :)