Tuesday, May 4, 2010

Ya Allah Ya Tuhanku




Stalker plus haters saye dah tak de ayat lain ke nak guna.
ayat saye juga dy kitar semula.
haha
ke copycats gak nih.
duyai, xpela. cakap ape saje ape yang awak nak cakap.
tekun sungguh meneliti kisah hidup saye.
then memburuk burukkan saye kepada orang ramai.
hebat bebenonye awak ni ek.
kalau betul betul nak kawan dengan saye, saye tak kisah.
come and lets be friends
tapi kalau tak ikhlas berkawan, lebih baik buat hal masing2 kan.
tak payah la amek tau segale kisah hidup saye
tak penting la wak.
sebab saye ni jenis tak kisah pasal hal remeh temeh cmni.
ape? cakap muka boyfie saye familiar? haha. motif? saje la tu :D
boyfie saye pun asyik tergelak gelak je.
buat kali TERAKHIRNYA,
saya tak nak la melayan kerenah budak budak.
ape yang awak cakap pasal saye hanye membuang masa awak yang sepatutnya mengulang kaji pelajaran.
exam dah nak dekat tu.
saye pun dah x de mase banyak nak melayan kerenah awak.
x akan ade akhirnye kan.
banyak bende lagi saye nak buat daripada melayan awak.
kalau tak puas pape, puas puas kan lah ye.
enjoy yourself.
teruskanlah teruskanlah
sekarang saye nak fokus pada study saye je.
GOOD LUCK YA FOR YOUR SPM
bye :)