Saturday, April 24, 2010

how sad

sampai aty awak buat saye cam niy. tak cukup lagi ke slame niy saye jage hati awak? knape awak susa sangat nak jage hati saye? saye x mintak banyak. sikit pun jadi la. saye da cukup derite ngan hal dulu. cukup lah. saye tak nak lagi. saye dah sakit nak trime kekecewaan lagi. please. saye baru je nak happy ngan awak tadi. x lame lagi pun kite dah jarang jumpe. saye dah nak pegi study. tapi knape awak buat saye macam ni? sumpah saye nak nangis tadi. tapi saye tahan sebab nak jage hati awak. saye pakse tuk senyum depan awak. hati saye dah cukup terluke. saye dah penat wak.. penat sangat.. cukup la awak buat saye cam ni. sampai bile awak nak jage hati dy sedangkan hati saye ciket pun awak tak jage. prempuan mane yang tak sedih wak. Tuhan je yang tau ape saye rase. awak nak suruh saye percaye kat awak tapi kalau macam ni lagaknye cmne saye nak pcaye kan awak ? kalau awak nak sangat jage hati dy pegi jela pade dy. saye tak nak halang awak. biarkan je saye. saye cube faham sume ni. saye cube!

da naseb aku kot. sabar & redha jela :'(