Friday, March 26, 2010

No one



Adakah aku berhak menangis? hati ini dilukai lagi. walau dilukai tanpa disedarinya. walau sering ku katakan. aku terluka kerana terlalu menyayanginya. takut kehilangannya. hinggakan dalam tidur pun aku menangis kerananya. bukankah dia milik ku? tapi seperti ada yang lebih berhak keatasnya. aku tak ingin kehilangannya lagi ! biar aku nampak bodoh dimata semua. ku hendak menangis. tapi kepada siapa? padahal aku ingin menangis kerananya. orang yang patut memujuk ketika ku menangis. Ya Allah, berikanlah aku ketabahan untuk menjalani kehidupan ini. kehidupan yang memberiku banyak cabaran yang aku sendiri tak mampu jalani. :'(

------------------------------------------------------

FROM SOMEONE. THANKS A LOT :)

sometime we need to sacrife something that we love most. walaupun perit we must accept it. maybe ade hikmah all this happen for us. terimalah seadanya. Allah takkan membiarkan kita dalam kesedihan. Hanya DIA yang mengetahui something that we didn't know. terimalah hakikat. walaupun benda tu pahit tuk ditelan. YA ALLAH kuatkanlah hati hambamu ini. Amin.