Tuesday, March 30, 2010

Lu pikir la sendiri



KEEP SILENT IS BETTER
baik jage hati sendiri daripada jage hati orang lain.
memang baik jage hati orang lain tapi tak baik pulak tak jage hati sendiri.
so, jage la hati sendiri bebaik sebelum cari penjaga hati sendiri yang memahami.

( nukilan isi hati ini aku curi dari fb abang aku. haha, sori der aku copy ayat ko :D )

----------------------------------------------------------------------



kenape ek manusia skarang nih, dia dah break up pastu nak kutuk cerita buruk buruk pasal ex dia? what the hell. korang pernah bersama dulu kan, share everything together. so then bila dah separated why not you just sit there silently and zip your mouth? profesional la siket derr. now kau sendiri yang malu an. ade aku cite pape yang buruk sal ko? ade? ade? aku ade otak bro. aku ade akal! x beri pape keuntungan pn pada aku. ekh, what goes around, comes around. please fahami dan hayati =)




-----------------------------------------------------------------------



opss! one more things, satu soalan yang slalu bermain dalam pale otak aku. kenape permpuan sanggup menghancurkan hati perempuan lain? bukan ke kita sesama wanita mesti memahami, menjaga hati dan perasaan kaum sejenis? tapi kenapa macam ada yang tak paham atau mereka saje buat buat tak paham ? kenape eh? hemmm, fikir sendiri la wahai kaum hawa sekalian. kalau bukan kita, sape lagi yang nak jage kan? kaum adam bukannya memahami sangat perasaan dan hati kaum hawa macam kita ni. So, same same la kite menjage perasaan sesame kita ye :)




ADE YANG TERASA? :D