Sunday, January 31, 2010

Mioww













Sekarang gila kucing bole. everyday mesti nak cari mangsa nak kena peluk ngan aq. haha.
Tak kisahlah kucing ape pon. besa ke kecik ke kurus ke gemok ke. Tapi lagi gemok kedempol lagi aku suka seyy. haha. comel jea tgk. Sedap nak cuddle dia. cam kuceng kat gambar atas. fuhh, bagi kat aku bole. siyes biken geram je tengok cara dia baring. kalau dapat memang akan ku peluk puas puas.haha








Myspace


Not approve any friend requests on myspace
limit for 5000 friends only
i'm sorry
bia la dorg cakap aq sombong pon.
ada aq kesah.
HIHI
^_^








More to facebook :)






Wednesday, January 20, 2010

Cut again!







ILY


AZRUL AFIQ
=)




Monday, January 18, 2010

Happy






18 january 2010, 1.35a.m
pretty meaningful >3



Thursday, January 14, 2010

Finally






DAH DAPAT
Thanks ayah :)




Tuesday, January 12, 2010

Beli Sulat Kaba Lama






ni la jenis prempuan yang rajen sangat
baru nak nyah kan buku-buku terpakai dari bilik
memang menyemak gile
Bytheway, gudbye all
^___________^









Paper SPM x buang pun. simpan buat hiasan :P


PMR punye paper pn aq simpan lagi. HAHA






Monday, January 11, 2010

Kereta Idaman






AWESOME && CUTE !
LOVE YOU DAMN MUCH











Friday, January 8, 2010

Apix Kopix :D





THANK YOU
walaupn hanye contengan kan
tapi pada i bermakna sangat.
&&
walaupun u takot kucing
haha
YOU ARE SO SO MINE
ARIGATO GUZAIMAS :)




Thursday, January 7, 2010

Bosan














Yesterday










semalam teramat la bosan. naseb yaya text ajak kua. ilang la cket kebosanan aq. so dalam kul 2 gerak dari ruma menuju ke jusco tebrau. tu memang port utame aq selalu lepak. hee. paling dekat dari rumaa an. tapi agak bosan la kan da slalu lepak ctu jeh. then aq ajak yaya g cs lak. haha. dia pon layan pale aq. cs pon bosan lol. tempat yg same jeh pegi. huh boring okey -.-










Wednesday, January 6, 2010

Damn !







Ape dye buat skarang kan.
Sehat ke x dye.
Da makan ke belum ek.
Hmmm, huda huda.
Stop la huda kau pikir2 sal dye.
Dy bukan ingat kat kau pon.
Ntah2 tga busy ngan buah aty dye 2
Please huda.
Ko lupekan je dye
Lagipon dy da lpe kn ko an.
Tapi...
Hmmm, dah dah.
Sampai sini jela huda.
Ade orang yang lbey syg kat ko drpd dye.
Ko pn sayang dy an.
Pe agy seh huda.
Ko jangan kecewakan dy bole.
Hishh!







Tuesday, January 5, 2010

Malam Pertama







Malam Pertama? Hikhik
Act, malam ni adek2 ku ajak tdo bersame di bilek abg yang kosong tuh.
aq layankan jela dak2 nih.
akak sporting la katekn.
ngee




ske aty la :D


panggil saje "mok" !


gayot jap ngan jantung hati before tido.


Align Centerpoyo :D


saye bagi name dye AFIQ. haha

sayang dye!


AZRUL AFIQ
ceyyy, huda ;)





Saturday, January 2, 2010

Bubye kenny sayang






Terpakse benty keje coz since aq keje, mcm2 hal jadi kot kat kenny.
byase la problem cinta2 para buaya.
tolong !
aq nak keje bukan nak bercinta2 ngn kau la llaki.
aq taw ko hensem smpai ade gurl kat kenny SS kat ko & mtk cpl ngn ko.
tapi ko kecewe kan dye lak. haih.
benci kot ngn jantan cam ni.

lg 1, kawan aq sendiri da ade mmb2 baru tros gle sombong ngn aq
it's oke
better aq out kn drpd aq mengadap muke ko yang cam cuke cmpur asam jawa basi.
asal? takot sangat aq amek jantan kau tu.
haha
ko selidik dulu la woi
aq yang ske kat pakwe ko ke pkwe ko yang x tau malu
heyy, ary tu pakse sangat aq keje kat tempat kau
da jadi camni ko nk salahkan aq lak
xpela kan. baek aq mengalah drpd fight ngan kau.
buang masa, buang karen, buang tenage, buang duit.
aha, duit? hee
aq malas nak gado2 hanye kerana LELAKI.
please!

haaa aq benty pon ade bnyak sbb lg
coz aq ta tahan ngn keje2 dy.
dak2 ni pon buli abiz aq
soh aq buat keje ni la tu la.
tp dorg duk rilex je.
eiii, nak je aq tembak korg tau x !
naseb la tahap kesabaran aq tinggi cket
klw x, the end la demo !





Welcome 2010







MY NEW WISHLIST
HAHA






BIG BIG GIANT TEDDY BEAR PLEASE!

SWEET SCOOTER
LG ICE CREAM HP

ARGGGH! SOO CUTE LAPPY.


STUNNING PUPPET. COMEL GILA
YES, TRUE LOVE.
GET LOST FAKE LOVE!