Thursday, July 30, 2009

camping xoxo





away again for 3 days.

friday, saturday && sunday

SEDILI RESORT, KOTA TINGGI










Friday, July 24, 2009

schooling haha





I 'm Away For Two Days
KEM IBADAH is waiting for me :)
bubye :)








SPM victim 2009
SMK TMN DESA TEBRAU, JOHOR BAHRU

Thursday, July 23, 2009

gerak gempur sejarah





GERAK GEMPUR SEJARAH 2
tomorrow la dear !
OHH MY GOD.
DOAKAN SAYE :)


Monday, July 20, 2009

bitch



knp ek kat dunie ni mst ade kawan telan kawan? maksod aku kawan makan kawan. grrr, sumpah aku benci. ye, baru2 ni aku baru terkena ngn mmb lame aku sendiri. sumpah, rupenye dy dengki kat aku skrg ni.aku tak sangke la kot coz da knl lme ngn dy since darjah 6. huh, kutok aku dasyat gller. x pe la klw bende 2 biase je tp ni boleh dikatekn kurang ajar && kire dah jatohkan maruah aku. seburuk2 aku pon aku x pnah bukak rahsie kau walaupun rahsie 2 lagi busuk && burok sesgt! plz la, ko dah besa gedabak cm 2 x kn x ley pikir. think positive klw nk ckp sesuatu kt owg len. kan sekarang x de sorang pun nak member ngn kau. ko rase kn mcm mne sedih ny? hah, aku baek ngn ko slame ni pon x gune. rupeny ko talam 2 muke && bertalam-talm agy! mnyampah sehh. kt sekolah wat muke kesian.. huh. benci benci benci. aku pn pna ckp kat ko if ade org yg wt jaat ngn aku, aku x kn prcaye owg 2 lagi. sekarang?? y? ko wat aku cam ni.. shit!






suck!

Monday, July 13, 2009

fuckin busy babe




UJIAN BULANAN 3 DIS WEEK !
SELASA RABU DAN KHAMIS

boring ! boring ! boring!